Härlig lördag!!

Äntligen börjar värmen komma hit till oss också! Har just varit ute, i bara t-shirt (!!!), och oljat in våra utemöbler. Sen har jag suttit i solen och druckit en cider och kollat på Per när han mekat med sin nya cykel (mekat ja, det ska bytas styre och fipplas med sadeln och monteras skärmar och en massa annat pyssel). Så skönt!! För övrigt har jag idag bakat mammas supergoda farinlimpor, och de blev lika goda för mig, mums! Har fått lite dille på att baka, bra va?!

Ska strax hoppa i duschen för att fixa iordning mig innan vi ska cykla in till stan och käka lite middag hos min jobbarkompis och goa vän J och sedan ska vi alla fortsätta vidare till nästa jobbarkompis och lika goa vän M för att kolla melodifestivalen!! Ska bli skoj!!

Ha en riktigt skön lördagkväll och heja järnet på Charlotte ikväll!!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0