Skadeglädje...

Igår kväll var vi ju iväg till en kompis och kollade melodifestivalen, vilket i sig är en besvikelse som jag inte ens förmår ta upp... Hur som helst, vi cyklade in till stan och Per var så supernöjd med sin nya cykel som han mekat en massa med innan vi kom iväg. När vi sen skulle hem vid halv ett tiden hade han fått punka!! Jag skrattade så jag grät typ hela vägen hem!! Snacka om skadeglädje!! Haha!! Sen insåg jag dock att om situationen hade varit den omvända och han hade skrattat åt mig när jag hade fått punka skulle jag blivit tokarg! Så jag fick behärska mig en aning! Men det var rätt kul faktiskt... Han håller just nu på för fullt med att fixa hjulet, och han fick dessutom köpa en ny slang då affären där han köpt cykeln inte ersätter för punktering... Humor.

image82
Per på väg hem med sin nya cykel....


Själv väntar jag på att min orkidé ska blomma, så här såg den ut imorse:

image83

image84


Idag är det Mors Dag och självklart scrappade jag ett kort och skickade till min lilla mamma!!

image85

image86

Jag gjorde även ett kort som Per skickade till sin mamma:

image87

Nu ska jag gå ut och sätta mig och njuta i solen en stund, innan vi ska glida över till M och B för lite grillning ikväll!

Ha en skön söndageftermiddag, och en extra kram till mamma!!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0