Svettigt...

Har just kommit in efter sista löprundan inför Vårruset! Trött, hungrig och med kramp i vaderna tog vi oss runt 5 km på 36 minuter... kanske inte superbra, men med tanke på ovan nämnda förutsättningar och tusen miljoner dryga backar så bådar det ändå gott. Vårrusets slinga är ju nästan helt slätt, en ynka liten backe i mitten bara, så vi siktar på en tid under 30 min iaf! Pust!!

Vad har hänt i övrigt sedan kanelbullarna?? Hmm, kommer inte på nåt direkt! Betyder det att livet bara lallar på och man inte vet vart tiden tar vägen?? Hjälp!! Nå vid lite eftertanke så har iaf följande hänt:

Har sett bion What happens in vegas, riktigt skoj tycker jag!! Rekommenderas!

Har tränat på en del, känns som om vi kommit igång bra nu! Dock är jag just nu grymt trött och kommer förmodligen inte göra så mkt mer idag, även om jag hade tankar på städning, stryka tvätt och eventuellt hinna baka nåt matbröd...nej, en annan gång tror jag!

Har scrappat lite, men det visar jag inte ännu! =)

Längtar till semestern i sommar, har bokat en hotellnatt i sundsvall för mig och Tes när vi ska bila ner hemåt första helgen i augusti, ska bli skoj!

Bestämde mig nu i veckan för att själv börja sälja av den hudvård jag använder!  Ser med spänning fram emot vad detta ska ge!

Helgen nalkas och det är Eurovision Song Contest! Heja Charlotte!!!! Eventuellt ska vi bygga ett golv på vår uteplats på lördag, så vi får väl se hur trött man är på kvällen! Ska iaf heja fram "Hero"!!!

Nu är det dags att hoppa i duschen och sen fixa nån middag!

Vi hörs!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Va duktiga ni är på att springa!
Heja tjejer!

Ska vi se eurovision tillsammans?

Ha det gott

2008-05-22 @ 18:32:36
URL: http://elinlarsson84.blogg.se
Postat av: mamma

Skönt att ha sitt vårrus gjort,ser fram emot och se om förväntningarna på tiden lyckas. Ska hålla tummarna. Härligt med lite ledigt nu har varit en intensiv vecka och det verkar fortsätta maj ut men man lever bara en gång!! Kram Mamma

2008-05-23 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0