Vårfix!

Idag har jag och B varit till Blomsterlandet och köpt lite blommor som vi planterat i krukor! Jag köpte några vita som heter Marguerit och några andra gröna bladgrejjer som jag inte vet vad de heter. Köpte också 2 penséer som jag satte i en liten korg för att ha på vårt lilla utebord. Det blev så fint så! Har dessutom rensat rabatterna! Jag har ju inte direkt gröna fingrar, så det var lite svårt att veta vad som var blommor och vad som var ogräs, men slutresultatet tror jag blev rätt bra... Vi har en massa perenna växter som är på väg upp, så jag tror det kommer bli jättefint till sommaren!

Nu funkar det visst inte att lägga in bilder, men jag återkommer!

Jag har ju förresten köpt en ny kamera!! En egen! Den är superfin, liten och bra så man lätt kan ha med den i väskan!


En Canon IXUS 70!! Är väldigt nöjd hittills!


Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0