Fredag hela veckan!

Ja, det programmet började just precis.... inte min favvo, men det är inte så mycket annat heller så.... Tänk om det kunde va fredag hela veckan! Det vore säkert skönt ungefär fram tills dess att onsdag var fredag, sen skulle man va uttråkad! Ikväll är det iaf fredagkväll, och en mycket lugn sådan! Har fortfarande ont i halsen, så jag kröp ner i soffan under en filt så fort jag kom hem och slappade ett tag, skönt! Sen har vi ätit lite god fläskfilé och klyftpotatis, druckit lite vin och nu har Per gått och lagt sig (!!). Han har tydligen slitit hårt idag, med innebandyturnering på jobbet och sedan hjälpt några kompisar flytta! Så han var helt slut! Själv har jag ätit lite glass (mycket gott i min onda hals) och kollat idol. Hoppas nu att Johan åker ut! I övrigt har jag ingen speciell favorit faktiskt!

Vi har en lugn helg framför oss, skotta lite snö kanske... Ska försöka fota lite imorrn medans det är ljust, så får ni se hur mycket snö vi faktiskt redan fått! Sen ska det bakas, pyntas och kanske inhandlas en gran!!! Vår första egna gran!!

Ha en alldeles fantastisk helg!!

Kram från Jonna

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

Haha, släktdraget syns tydligt där med, me tanke på Idol! Har också svårt att hitta en favorit och tycker det var mycket behagligt att Johan åkte ut :P

Men hur klarar DU alla minusgrader, med köldallergi och allt. Är det skoteroverall hela dagarna som gäller? hihi! Ha en mysig första advent!

/Kusin Carro!

2008-11-30 @ 09:36:00
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0