en helt vanlig torsdag

och det händer inte så hemskt mycket.... har handlat mat inför helgen, kollat idol och Per håller på och sätter tillbaka listerna i gästrummet, sätter bredbandsuttaget på plats och gör en tröskel. Det blir så fint så!

Nästa vecka ska jag köra gokart för första gången i mitt liv, när vi ska ut på en kul eftermiddag/kväll med jobbet! Ska bli skoj! Vi är nog ca 20-25 pers varav 5 tjejer, och jag tror killarna har som plan att sprida ut oss i var sitt lag...undrar om det är för att sprida ut kompetensen eller bristen på denna....

Helgen blir nog lugn här, vill bygga skrivbordet så att vi kan åka till ikea nästa helg!!! fick nya katalogen idag, så nu kan jag verkligen planera!!

Må väl!

//jonna

Kommentarer
Postat av: Therez

♥ Tack söta ni för en jättemysig kväll! Hoppas vi snart kan göra om det! Ska ta och beställa hem något spännande sällskapsspel snart så då får vi inviga det! Nu ska jag sussa så jag orkar upp i morgon! Ha det så gott! Kram kram

2008-09-14 @ 00:59:10
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0