Gokart!!

Men oj så kul det var att köra gokart!!! Trodde inte alls att det skulle va så roligt... Vi kom dit och fick prova ut overaller och hjälmar, sen fick vi provköra några varv innan själv tävlingen. Då tyckte jag det gick fort, men när man hade kört några tävlingsvarv körde man väl typ dubbelt så fort! Tyvärr snurrade jag runt lite för många gånger, men man lärde sig mer och mer ju fler varv man körde. Vi delades upp i 5 lag, med tre personer i varje. En tjej i varje lag utom i ett som bara var killar. De vann..... Sen körde vi 4 varv var, sprang av banan, gav västen till näste man som körde 4 varav osv. Så höll vi på i en timme, och det var alltså hur skoj som helst!! Mitt enda problem var att jag inte riktigt nådde fram till gasen och bromsen, så jag fick låna en barnstol (!) som var som en extra sits så att man kom upp och fram lite mera....


Jag försöker fippla på mig vantarna


Taktiksnack innan start


Jag och Mallan i full fart, tyvärr lite suddig bild...


Banan vi körde på.

Det här ska jag definitivt göra om!!

Efter gokartkörningen åkte vi iaf tillbaka till arbetsplatsen, där det bjöds på lite vin, öl och snacks. Vi duschade och piffade oss, och sen gick vi på Bishops Arms där vi åt middag och satt och surrade! En mycket lyckad kväll!!! Och det bästa på alltihop var att jag körde om Malin!!!! Hihi!!!!


Nu har vi tagit helg, ska äta lite våfflor med hallonen som vi plockade förra helgen, och sen blir det en hyfsat tidig kväll eftersom vi åker till ikea imorrn!!

Ha en superbra helg!
Kram jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0