Jobb...

Så är då semestern slut och vi har börjat jobba igen. För mig var det extra kul eftersom jag fått en ny tjänst på mitt jobb!! 

Det har varit mycket funderande ett tag, men till slut blev det så ändå klart... Det började med att de ringde mig från ett annat jobb jag sökt, på vår första dag i Paris för övrigt, och ville träffa mig på en intervju! Absolut sa jag, då jag ju inte visste om mitt nuvarande uppdrag skulle blir förlängt längre än sista september. Andra dagen i Paris ringde min nuvarande chef på bemanningsföretaget, och berättade att kunden erbjudit mig en ny tjänst som innebär ett kliv uppåt från receptionsjobbet mot lite mera administrativt, med fakturasystem och annat. Fick säga till henne att jag skulle på intervjun (som var en vecka senare) och att jag skulle bestämma mig efter den... Så jag har ältat i massor, men efter intervjun kändes det ändå mest rätt med tjänsten vid mitt nuvarande uppdrag! Och idag har jag så börjat lite smått, och det känns sååå kul att få lära sig nåt nytt, det ska bli en skoj höst!! Och dessutom så trivs jag ju superbra på min arbetsplats, jobbar med världens goaste tjejer i kundtjänsten och övriga är också jättebra folk!! 

Jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0