Lite bilder...

Tänkte visa lite bilder från renoveringen! VI har målat och lagt golvet, men än är inte listerna tillbaka och sen ska det ju inredas också! Skrivbordet ska byggas och hyllor och lådor från Ikea ska inhandlas!



En före-bild, med vårt miniskrivbord, den beiga tapeten och det grå/beiga golvet (och Värmlands-klockan så klart! Kanske inte världens finaste, men jag måste ju väga upp alla dalahästar vi har!)



Vi testade färgen lite... men det höll på att bli galet, för texten hann torka innan vi målade över så det syntes igenom!! Men Per var snabbt framme med en trasa och lyckades gnida bort färgen så vi fick måla igen, och då gick det bra!!



Väggarna är färdigmålade, och golvet läggs!



Färdigt golv och färdiga väggar, men som sagt inga golvlister!

Tycker det blev himla bra med den gråa färgen, men var för ett tag lite osäker. Denna osäkerhet uttryckte jag just när Per hade lagt den sista golvbiten... Ni skulle ha sett blicken jag fick, haha!! Men nu är jag iallafall nöjd, vi är nöjda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev ju super fint gästrummet!

Ska ni eller jag menar PER bygga den där våningssängen nu?



Allt bra i Luleå annars?

Hösten börjat komma?

2008-09-10 @ 16:28:18
URL: http://elinlarson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0