Power Yoga

Ikväll var jag och min jobbarkompis M på vårt livs första Power Yoga pass på Helex. Det var riktigt skoj! Det är häftigt att man i lugna, kontrollerade rörelser (eller ja, för de andra iaf) kan känna att musklerna verkligen får jobba! Dock så har jag insett att jag är fruktansvärt stel och osmidig! Herregud, när det var nån övning och man tänkte att Yes, det här klarar jag ju! så fortsatte övningen liksom, med typ att lägga huvudet på knät när man stod i höftböjaren med händerna helt galet placerade! Hallå! Jag hade väl typ en halvmeter kvar att böja på mig jämfört med många andra! Men men, det var ju första gången och jag tror att jag kommer ha sjuk träningsvärk imorgon! Skoj var det iaf!!

Annars så regnar det! Jisses vad det regnar! Såg ut som en dränkt katt när jag cyklat hem idag! Imorrn blir det nog buss... eller bil....

Till helgen ska vi nog börja fixa i vårt gästrum! Måla om och lägga nytt golv, och sen så småningom fixa nytt skrivbord och en massa bra skåp och hyllor till min scraphörna! Hurra!! Vi måste bara komma överrens om en färg....





Kommentarer
Postat av: Anonym

HERREGUD vad mycket du har skrivit i din blogg!

Du är riktigt duktig på att hålla den uppdaterad!

Det verkar vara full rulle i Lule, GRATTIS till nya jobbet. Va roligt för dig att du äntigen får klättra uppåt i karriären!

Stegen blev jätte fin ,hälsa Per det. Han är så händig så =)



Ha det bra.

Ps.1 skicka ner en kanelbulle till mig

Ps.2 tack för utmärkelsen

2008-09-04 @ 13:41:22
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0