Vi renoverar..

Nu är det äntligen dags att fixa till gästrummet! Igår målade vi, med en grå färg som blev jättefin, och idag ska vi lägga nytt golv. Sen blir det en sväng till IKEA snart och köpa in lite nya skåp, hyllor, skrivbord m.m. Längtar! Igår kväll lämnade vi dock kaoset och åkte in till stan där H hade gjort supergoda hamburgare! Vi satt där några stycken ett tag innan vi gick till Invit, Jag och Per stannade dock inte så länge, utan åkte hem vid tolv! Måste ju vara pigg idag! Men han sover fortfarande, så jag får väl väcka honom så vi kan komma igång med golvläggning! Visar lite bilder senare!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jisses vad tidigt ni e upp, vaknade 12 själv... men det var nice igår! =)

Säg till innan ni drar till ikea, tänkte skicka med en beställning själv på lite fönsterlampor. Har kommit fram till att jag har det ganska mörkt på kvällarna nu, det märktes inte i sommar... :P

Alternativt kanske jag hakar på upp till happis!

Gör nu klart rummet så kommer jag och besiktigar sedan ;)

2008-09-07 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0