Cyklar!

Äntligen har vi fått ta fram våra cyklar, som jag har längtat de senaste veckorna! Och min är ju alldeles ny så jag har ju inte ens fått testa den tidigare!



Det är iallafall jätteskönt att cykla till jobbet på morgonen, det är så himla friskt i luften på nåt vis. Och fort går det också, typ 15 minuter dörr till dörr. Igår kom jag på mig själv med att sitta och le alldeles fånigt på väg hem från jobbet, det var så himla härligt i solen!

Nu är det äntligen fredag imorrn, och i helgen har vi några små saker inplanerade. Tänkte gå på Vårmässan här i Luleå, kanske få lite inredningsinspiration, och lite tips på blommor att ha ute. Är ju inte så bra på det....

På lördagkväll är det sen fest, födelsedagsfest för en av Pers arbetskompisar. Ska bli skoj! Temat på festen (det verkar vara inne med tema-fester nu...) är Rock.
Rock ja, jag är ju kanske inte den rockigaste bruden i stan... Eh, vet inte alls vad jag ens ska ha på mig! Får väl bli nåt svart antar jag. Men det blir säkert jättekul iallafall, verkar vara många som ska dit!

Nu ska jag och B på en promenad, sen ska jag försöka jaga upp Per ur soffan och sätta igång honom med dammsugaren. Vi har typ 2 kilo grus på hallmattan. Själv ska jag stryka allt jag tvättade igår, och det är inte lite... Men det blir skönt att ha allt sånt gjort när det blir helg!

Ha det fint!

Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken snygg cykel,härligt att få använda den.Pappa håller på och lär sig sin nya telefon(puuuh)som tur är kan Bisa hjälpa honom lite.Själv har jag ätit en underbart god knäckemacka och lite grönsaker..Kram

2009-04-23 @ 20:57:52
Postat av: Anonym

Va härligt att våren även tittat fram i Luleå!

Ni verkar ju ha haft det kanon både i Karlstad och på skidsemestern. Jag är avundsjuk på vårmässan, skulle jag med vilja gå på.

Själv håller jag på att baka pizzabullar nu, sen blir det hyrfilm och gotte.

Bröllop blir det nog inte än på ett tag, jag ska ju hinna scrappa alla inbjudningskort först ;-)



Kram, häls Per

2009-04-24 @ 19:39:23
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0