Första arbetsveckan avklarad

Tiden går så fort! Igår tyckte jag det kändes som onsdag eller nåt på förmiddagen, vilket ju är ganska tacksamt för då får man ju gå hem megafort känns det som! Men, på eftermiddagen var det som att jag helt tog slut! Jag var så himla trött sista timmarna på jobbet! Jag har varit själv på kundtjänsten en vecka nu, och därmed fått ta alla samtal, ringa till alla, svara på alla mail osv. Jag hade helt slut ord, orkade typ inte prata mer, haha! Sov iaf en timme när jag kom hem, och det gjorde susen! Det blev en lugn kväll hemma alldeles själv, med lite smarrig choklad och en film!

Per har gett sig iväg upp till Kiruna, han ska gå Fjällräven Classic. En vandring på 11 mil mellan Nikkaluokta och Abisko. Jag följde inte med. Ser snarare fram emot en stund i scraphörnan, en stund i solstolen, och ikväll middag och ett glas vin hos min kompis G, vars sambo också ska genomföra denna vandring.

Nu ska jag cykla in till stan för ett pass aerobics, var jättelänge sen jag var på ett sånt pass. Skoj!

Kram Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0