Bilder från jul och nyår

Nu så, börjar vardagen snart återfå sitt grepp och jag har börjat jobba igen. Det är ju fortfarande denna veckan som är lite glidarvecka, men sen så! Skönt faktiskt! Har hunnit med en massa under de dagar vi var i värmland och dalarna, och sedan tillbaka i luleå för nyårsfirandet. Tänkte visa ett litet urval av bilder, håll till godo!


Årets julgran hos mamma och pappa


Nån som är ivrig på att få öppna julklappar....


Ute på skridskoåkning, vi spelade hockey och enligt Per skulle jag vara "extraback"... Jag gjorde faktiskt flera mål och tycker iallafall själv att jag var rätt bra!


Per spelade hockey i långfärdsskridskor...


Nyår!

     



Idag har jag varit ute och provat mina nya längdskidor som jag köpt efter att ha fått en massa bra presentkort i julklapp! Jag var supersnabb i spåret (eller nja....), och ramlade bara en gång efter första utförsbacken när själva spåret man stod i plötsligt tog slut och jag inte visste hur man skulle bromsa...

Nu ska jag återvända till mitt 1500-bitars pussel som jag fick av mamma o pappa i julklapp. Har blivit rätt besatt kan man säga, pusslar varje ledig stund! Idag skulle jag steka lite falukorv till lunch men höll på att bränna vid smöret för jag kunde inte riktigt slita mig förrän jag hittat "en bit till bara"...

Ha det fint!!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Therez

Tack för en helt underbar nyårsafton! Det var så otroligt roligt och ni hade gjort så himla fint! Hoppas all är bra! Kram från oss på Lövskatan! :)

2009-01-05 @ 18:54:38
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Jag har lagt mycket pussel förrut och känner igen det där med "bara en bit till".

Ni har verkligen varit sportiga under jul och nyår, härligt gissar jag.

Snygg dukning till nyår!



God fortsättning på det nya året!

2009-01-06 @ 10:43:38
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ser ju riktigt bra ut på skidorna nu är det bara och köra på, både på längden och tvären!!! Här är det lite deppat efter nattens match ( inte jag för jag sov så sött)men pappa och Bisa var minst sagt irriterade. Ha det så bra!!!

2009-01-06 @ 11:08:50
Postat av: Anonym

Hej vännen min!

Va härligt det ser ut med snö!

Vi hade faktiskt lite snö i Skottland, men inte sådär mycket. Hoppas allt är bra med dig & Per

Kram

2009-01-06 @ 22:23:00
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0