Pysselträff

Vilken bra dag det var igår! Var ju på pysselträff i Kalix och det var hur skoj som helst! Fick en massa gjort, gjorde två vanliga LO, en dubbel-LO och ett kort! Vi åkte från Luleå vid 07.45 och kom hem igen vid 23.45.... Idag har jag faktiskt varit lite trött, man är inte van att anstränga huvudet så mycket och så länge....

Idag har Per kommit hem från sin skidresa också, skönt att ha honom hemma igen! Fast jag fick ingen present... det var typ det första han sa när jag var och mötte honom vid flyget så att jag inte skulle bli besviken när han började packa upp, haha!!! Det hade inte funnits så mycket affärer och choklad ville han inte köpa eftersom jag är inne i en sån bra tränings/hälsoperiod. Ehh?! Så intensiv träning vet jag inte om jag kör....har trots allt ätit en del godis och fika igår...  Och choklad är ju nyttigt sägs det ju, nog hade jag tagit emot en sån present trots min träningsperiod!! Men såklart gör det inget att jag inte får nån present, det viktigaste är ju att han kommer hem välbehållen till mig! Dock hade han ett ganska rejält blåmärke på baksidan låret, de har tydligen kört offpist och korsat nån stängd backe och sen kört omkull och kraschat rakt i nån stubbe. Så ett blåmärke var ju inte så farligt, det hade ju kunnat vara värre!

Nu är det snart ny arbetsvecka igen, hoppas att man snart kommer in i "vardagslunken". Tycker veckan som var har gått ganska sakta och man har varit hemskt trött om kvällarna.

Ha en mysig söndagkväll, vi ska strax fixa lite te och rostmackor! Mums!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Så du tycker vi har lite snö?Kan jag inte förstå att du tycker =) vi har faktiskt ingen snö alls, men jag har börjat vänja mig nu!

Lycka dig som får gå på scrapträff, jag saknar det!

Jag och en kompis här i Halmstad ska nog börja längre fram i vår på en scrapklubb.

Ni verkar ha väldigt skiftande väderlek i Lule, först plusgrader, sen -22 grader. Konstigt! Det är växthuseffekten tror jag.

Nu ska jag fixa med vår nya fina tvmöbel/bokhylla som vi köpte igår på IKEA, det är UNDERBART att ha så nära till IKEA......fast farligt också!

Kram på dig och hälsa Per stackarn med blåmärket, vilken otur han har!

2009-01-19 @ 10:41:07
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0