Scrapgrejjer...

... kan man inte få för mycket av!!! Har just gjort två beställningar, efter att jag fått lite pysselpengar i julklapp! Har inhandlat lite nya stämplar, promarkerpennor och några andra småsaker! Nu längtar jag massor tills paketen kommer.... tänk om jag har sån tur att jag får grejjerna innan nästa helg, när det är scrapträff! Hoppas!!

Nu börjar snart Let´s Dance, och jag har tänkt kolla in första avsnittet och äta lite godis!

Igår bokade vi förresten biljetter hem till påsk, jag till Värmland och Per till Dalarna! Är superbilliga biljetter på Norwegian just nu, så det kändes smart att passa på!

Ha en toppenhelg!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Det är galet jobbigt att vänta på scrapgrejor!!! Jag har en fotoförvaring jag önskar ha innan nästa helg så jag hoppas den kommer snart.

Det ska bli så kul att pyssla!!!

Jag ska ev köra och då kan du få åka med mig och Anneli, men jag måste få kolla igen och höra av mig senare. Ok?



Vi hörs!



2009-01-10 @ 22:06:57
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0