Grubbel

Långhelgen närmar sig sitt slut. och vi har haft en helskön helg med besök av M och J! Grillat, gått på stan, ätit glass, varit ute och ätit på Allstar och lite annat. En lagom helg helt enkelt!

Nu när de åkt imorse så får jag min vanliga vemodighet... det blir så tomt när vi haft besök, och då hamnar mina tankar i en massa grubbel. Typ, hur länge ska vi egentligen bo här uppe, i världens ände som det känns som ibland? Och om vi inte ska bo här, vart ska vi då bo? Värmland? Dalarna? Någon helt annanstans? Och vad ska vi göra? Jobb? Framtid... det är jobbigt. Riktigt jobbigt. Det är tur att vi är två om det. Vi brukar komma fram till att det viktigaste ändå är att vi har varandra och att vi, och våra nära och kära, mår bra! Nåja, några timmar i min scraphörna och jag har blivit på riktigt bra humör igen!

I veckan som kommer jobbar vi måndag, tisdag och onsdag. Sen åker vi ner till Karlskrona för att gå på bröllop! Oj vad jag längtar! Har provat min outfit idag, tror det blir bra! Ska ha en röd knälång vippig klänning med vita små blommor på, en svart kort bolero med en vit rysch-pyschig blombrosch, svarta pumps, och sedan måste det införskaffas en svart kuvertväska (vilket är ett angenämnt problem, jag gillar ju väskor...). Per ska ha sin uniform, stiligt!

Nu tror jag att jag ska byta om och ta en springtur, Måste försöka skärpa till mig med träningen nu. På allvar!

Kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Sussig

Men Jonna...vi vill ju ha bilder på din klänning.

2009-05-25 @ 18:12:52
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: Kusin Carro

Ja, bilder på er sen på bröllopet eftersökes ;) Tänk vad glad farmor ska bli på jul! Skippa hyllan i bakgrunden den här gången bara, hehe! ;)

Kram/ Kusin Carro

2009-05-25 @ 22:33:17
URL: http://stylecarro.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är så ibland man får lov att vara lite deppig och undra hur det kommer att bli? "ingen skulle bli gladare än vi om ni kom lite närmare" men man får gilla läget.Rätt som det är dyker det upp något eller så får man ta språnget i alla fall. Men ni är ju två som du säger. Det är ju tur att ni kan stötta varandra. Så fortsätt scrappa du om det gör dig på bra humör. Kram

2009-05-26 @ 12:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0