Sommarkänslor

I helgen har det varit hur skönt som helst! Långledigt, fint väder, massa god mat och trevligt sällskap! Helt perfekt! Har fått en försmak av sommaren och semester så idag var det riktigt drygt att gåoch jobba!

Valborg spenderade vi hos M & B, med grillning, smarrig efterrätt och en massa surr. Vi hade gjort förrätt/snittar, bland annat med grissinipinnar med parmaskinka:



1:a maj var vi hemma och fixade,  bland annat har jag målat några krukor att ha på framsidan.



Per försökte laga vår skrivare, men han gick bet trots pannlampa och allt. Vi köpte en ny på lördagen...



Nu är det två vanliga veckor att jobba, sen är det massa ledigt framöver, I like a lot!! Kristi flygare, Bröllop, Nationaldag...Gött!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va mycket snö det fanns kvar, här blommar snart körsbär och plommonträden.Krukorna ser ut och bli fina och Per verkar gilla sin pannlampa.Jag tror att det är smittsamt "en gång pannlampa sen använder man det jämt när man grejar." Nu har jag gjort arbetsbyte med Lena på språkförskolan denna veckan,kul att vara med äldre barn läsa lite andra böcker spela spel och ha lite andra diskussioner.Kram

2009-05-06 @ 11:28:53
Postat av: Anonym

Haha...Per i ett nötskal!

2009-05-06 @ 18:03:33
URL: http://elinlarsson84.blogg.se/
Postat av: Anneli/Ali

Dina krukor blev jättefina! Jag har sett dom "live" från parkeringen.

Måste kanske härmas... (om jag får) :-)

2009-05-07 @ 20:17:16
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0