Bilder från helgen

I helgen hade vi besök av våra kompisar från Gävle. En skön helg, med en massa mat och smarr, bowling, promenader, shopping och lite fest på lördag kväll.



Per in action


Jag på festen hemma hos oss


En kompis bil frös ihop alldeles totalt, så han hade fullt sjå att komma in i den på söndagen. Gissa vem som fixade (eller iallafall kom med idén...)!? Jag! Han fick låna min lilla rosa-röda scrapbookingvarmluftspistol, och den var alldeles lagom för att tina upp låset. Dock hade Per ingen nog lång förlängningssladd, därav ormen med massa grenkontakter på bilden nedanför...




Söndagkväll pyntade vi lite och satte upp adventsljusstakarna och stjärnorna. Det blev så fint! Och japp, jag har långkisar på mig...


Nya stjärnan från IKEA


Och idag kom paketen till julkalenderswappen jag är med i, med Pysslarna. Nu får jag öppna ett paket med scrapsaker nästan varje dag fram till jul!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med så många paket fram till jul, nästan som när du var liten!!! Kommer kanske några mer till den 12:e Kram och atjoooo

2009-11-30 @ 19:20:49
Postat av: EmmaP

Kul att paketen kom fram i tid! Ska bli spännande att se vad det är i de :)

2009-12-01 @ 08:43:53
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha, Per han är för go han. Bara Per kan komma på en sådan idé med att låna din värmepistol =)

Är det snö i Lule nu?Här bara regnar och blåser det, ur tråkigt =(

Va roligt med alla små gulliga paket, jag saknar scrapträffarna faktiskt.Och jag saknar er...fanken också nu måste jag snart åka till Luleå.

Kram på er

Ps. snygg julstjärna, jag har likadan fast svart =)

2009-12-01 @ 13:00:26
Postat av: ElinPelin

Hahaha, Per han är för go han. Bara Per kan komma på en sådan idé med att låna din värmepistol =)

Är det snö i Lule nu?Här bara regnar och blåser det, ur tråkigt =(

Va roligt med alla små gulliga paket, jag saknar scrapträffarna faktiskt.Och jag saknar er...fanken också nu måste jag snart åka till Luleå.

Kram på er

Ps. snygg julstjärna, jag har likadan fast svart =)

2009-12-01 @ 13:00:54
Postat av: Elin-Pelin

Hahaha, Per han är för go han. Bara Per kan komma på en sådan idé med att låna din värmepistol =)

Är det snö i Lule nu?Här bara regnar och blåser det, ur tråkigt =(

Va roligt med alla små gulliga paket, jag saknar scrapträffarna faktiskt.Och jag saknar er...fanken också nu måste jag snart åka till Luleå.

Kram på er

Ps. snygg julstjärna, jag har likadan fast svart =)

2009-12-01 @ 13:01:46
Postat av: Elin-Pelin

Hahaha, Per han är för go han. Bara Per kan komma på en sådan idé med att låna din värmepistol =)

Är det snö i Lule nu?Här bara regnar och blåser det, ur tråkigt =(

Va roligt med alla små gulliga paket, jag saknar scrapträffarna faktiskt.Och jag saknar er...fanken också nu måste jag snart åka till Luleå.

2009-12-01 @ 13:02:25
Postat av: Anonym

Haha, min dator hängde upp sig så det blev väldigt många inlägg från mig. Sorry för det/Elin

2009-12-01 @ 17:00:49
Postat av: Jenny

Tack för en mysig helg! Kram Jenny

2009-12-01 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0