Nyss...







Skönt med lite frisk luft och en tur på skridskorna på vår lilla sjö här bakom! Dock är jag så skraj hela tiden, vid minsta ljud eller om isen är liiiite ojämn så är jag övertygad om att det ska spricka och att jag ska rasa i. Som tur var så hade jag mina isdubbar gjorda i nån kork med en spik i, som jag vann när jag gick på fritids. Falsk trygghet menar Per... förmodligen skulle korken vittra sönder vid minsta kontakt med vatten!

Ikväll är det dags för gåsmiddag, dags att redan nu hoppa i duschen. Ska ju va hos frissan kl 13.

Lovar förresten att inom kort lägga ut en historia om när jag och Per igår var på Takt och Ton, och jag fick sitta i deras musikrum och lyssna på olika ljudanläggningar.... Kanske inte riktigt min grej, haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har ni bärande is redan???

2009-11-14 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0