Trött i benen

Har varit och tränat body pump ikväll! Mina ben värker! Det är himla bra träning, men ack så jobbigt! Sen när man kanske inte går dit megaregelbundet så hinner musklerna liksom glömma bort tills nästa gång... Skulle verkligen behöva ha en personlig tränare som blir jättearg på mig om jag inte dyker upp på träningen och tar i allt vad jag kan =)

I övrigt är det en maxad vecka. Imorrn är det iofs lugnt, men sen är det Winnerbäck i Coop Arena på onsdag, hockey med jobbet på torsdag (Luleå - Färjestad, kan bli jobbigt om FBK förlorar med tanke på att alla andra håller på Luleå och jag kanske inte har varit allra ödmjukast och tystast de senaste dagarna....). På torsdag kommer även våra kompisar från Gävle på besök, skoj! Det blir nog god mat, vin, surr, kanske en repa på stan och kanske nåt kulturellt. Sen lite partajs på lördag!

Nu håller jag mest på och fipplar med kameran... försöker ta en bild på en tänd adventsstjärna som hänger i fönstret i ett mörkt rum. Det går inte bra. Ska försöka googla lite tror jag, om slutartider och allt vad det nu heter!

Kommentarer
Postat av: Therez

Ett tips för att få en bra/bättre bild är att kameran måste vara heeelt stilla. Så rigga upp den på något när du ska ta bilden, då blir det inte lika suddig. :)

2009-11-23 @ 22:39:49
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0