Flytten, del 1

Vi har försökt sälja lite prylar som vi inte vill ha kvar, bland annat ska köparen av lägenheten ha lite hyllor och sånt som sitter på väggarna. Vi har sålt utebordet på Blocket, och häromdagen blev vi av med bokhyllan!





Det är rätt mycket saker som ryms i en bokhylla, ett skåp och ett vitrinskåp. Det inser man när man tömmer det...

Idag ska vi fortsätta greja, packa lite kontorssaker och sånt som vi inte behöver ha just nu. Vi har även varit en tur till återvinningen och slängt gamla träskivor och hyllplan, en trasig fåtölj (som Per försökte sälja på Blocket men det var ingen som ville ha den...) och vår grill BBQ of Sweden. Kanske inte direkt en kvalitetsgrill, speciellt inte med tanke på att vi köpte den i somras och färgen har redan blekts så att det ser ut som den har stått ute sen -82... Men nu är den väck!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väldigt va tomt det ser ut, men ni verkar jobba på bra. Idag har Tg fixat belysning där jag bytt tak. Skönt med ljus igen!!

2010-04-17 @ 18:05:40
Postat av: Mats R

Försökte ni inte ens sälja BBQ of sweden? Har hört att det är hög efterfrågan på dessa kvalitetsgrillar. Kan man sälja en tjock TV, borde man kunna få iväg en grill. :)

2010-04-19 @ 09:57:51
Postat av: Gun

Det börjar se tomt ut hos er :´( Jag hoppas jag kan flyga hem som planerat så jag hinner träffa er lite innan ni drar iväg. Ha det så bra.. Kram

2010-04-19 @ 22:29:51
URL: http://gunakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0