Girls night!

Igår hade jag några tjejkompisar här på middag! Vi åt Guns goda kycklingpasta, pannacotta till efterrätt och drack lite vin! Vi spelade Pratmakarna, dansade och lyssnade på en massa gamla låtar! Dessutom var vi grymma på Macarena.... En riktigt trevlig kväll, tack tjejer!!

Jag fick förresten också en liten present, nämligen ett armband och ett par örhängen från SNÖ of Sweden:



Anledningen till att jag fick en sån fin present var för att jag ska komma ihåg tjejerna här uppe i Norrland.. och märket SNÖ kommer garanterat få mig att minnas Luleå (framförallt den här vintern...)!

Kommentarer
Postat av: Gun

Tack själv! Det var en grymt trevlig kväll =)

2010-04-11 @ 16:08:08
URL: http://gunakesson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Här i Värmland har våren kommit. Idag hittade jag vitsippor i vår trädgård:D

2010-04-11 @ 16:10:39
Postat av: Therez

Tack rara du för en underbar kväll med fantastiskt god mat! Jag hoppas vi hinner ses något innan ni hinner dra iväg med flyttlasset! Kommer att sakna er så otroligt mycket! Stor kram!

2010-04-11 @ 18:04:02
URL: http://www.therez.se
Postat av: Mamma

Vilka fina smycken, ni verkar ha haft en trevlig kväll. Idag har jag varit ute och krattat. Det har kommit upp krokus och påskliljorna är på väg.Våren kommer med full fart. Kram!!!

2010-04-12 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0