Nu byter vi kapitel!!

Som säkert alla redan vet så har vi bestämt oss för att flytta. Till Dalarna, närmare bestämt Borlänge.

Efter nästan fem år i Luleå så känns det himla skönt att komma närmare hemåt! Det ska bli jättespännande att pröva nåt nytt, och även att slippa alla långa resor fram och tillbaka genom Sverige! Men självklart kommer vi sakna allt och alla här (eller inte allt, vårvinter-påhittet kommer jag nog inte sakna!).

Iallafall är lägenheten såld och vi håller just nu på att älta ihjäl oss om hur/vart vi ska bo. Hyresrätt eller bostadsrätt, det är den stora frågan just nu... I veckan måste vi dock besluta oss. Vi flyttar nämligen om tre veckor! Per börjar sitt nya jobb den 3 maj, och jag söker jobb för fullt!

Jag tror det blir bra!!


Kommentarer
Postat av: Blommig

DU kommer att vara saknad här!! Hoppas du fortsätter blogga så vi får fortsätta att dela ditt liv. Härligt ändå när man väl har beslutat sig för något. Jag önskar er all lycka till!

Kram

2010-04-12 @ 21:41:28
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: K

Va härligt det låter!

Lycka till!!!

2010-04-16 @ 10:26:15
URL: http://lyckligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0