Hemmafix!

Idag tar jag det lugnt hemma, har sovit från halv elva igår kväll till halv tio idag... Har varit trött i veckan, så jag behövde nog sova ut. Men nu känner jag mig pigg! Det är såå roligt att hålla på och fixa här hemma, har plockat upp några fler kartonger, fixat lite i tvättstugan, tvättar osv osv. Just nu har jag en paus med lussebulle, saffransthe och skidskytte på TV.  Jag skulle behöva gå ut och skotta snö, men det tänkte jag vänta med tills det åtminstone har slutat snöa litegrann (så himla typiskt att det kommer en massa snö när jag är ensam hemma...tur att Per kommer hem om ett par timmar, så han får rycka in med snöskyffeln!).

Igår beslutade jag mig äntligen för hur mitt liv ska se ut vad gäller jobb framöver! Efter mycket funderingar fram och tillbaka, och slutligen verkligen lyssna på magkänslan så har jag bestämt mig för att vara kvar där jag har varit sen vi flyttade ner. Känns helt rätt!

Jag har tänkt försöka ta lite bilder här hemma och visa hur fint vi fått det (åtminstone i några rum....). Men, då måste vi fixa lite till först. Det är lite högar med tomkartonger, tusen miljoner sladdar överallt och lite mer grejs som måste bort. Men sen!

Nu, dags att hänga tvätt och fortsätta grejja. Ska hämta Per vid tåget om några timmar (ja, om nu SJ gör vad de ska och det är väl inte alls säkert...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0