Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Jonnas födelsedag, hurra hurra hurra!!

Och eftersom jag inte kan bjuda alla på fika (det är kanske liiite långt att åka från Luleå för en tårta..) så tänkte jag istället bjuda på några bilder från flytt och renovering!











Många bilder är sparade i den andra datorn, och den är inte uppackad ännu...
Dessutom har vi inte kommit iordning riktigt ännu, men det är på g! återkommer med fler bilder nån annan dag.

Idag har iallafall varit en bra dag! Imorse blev jag väckt med skönsång av Per, mamma, lillebror och A. Mamma sjöng mest. Jag fick bl.a. ett nytt objektiv till kameran, och presentkort på lyxspamanikyr! På förmiddagen har vi haft besök av Pers mamma och mormor, och jag fick en fin blomgrupp och en resväska!! Vi fikade och åt tårta!

I eftermiddag tog vi en promenad, jag, Per och mamma. Vi gick förbi ett område med lägenhetshus, och stötte på två äldre damer som sett att det brann i en lägenhet. Dock hade det slocknat, men vi blev ändå lite oroliga så klart! Per gick in i trappuppgången och bankade på dörren, varpå ett yrvaket par öppnade och det var alldeles rökigt i deras lägenhet. De hade glömt nåt på spisen, och det hade fattat eld. Vi ringde iallafall SOS och de kom dit med Polis, Brandkår och Ambulans. Det hade ju kunnat ta eld i spisfläkten och spridit sig... Efter en stund var läget under kontroll, Per hade redogjort för Polisen om vad som hänt inne i lägenheten och vi kunde iallafall gå vidare!

Ikväll eldar (!!!) vi i öppna spisen och myser lite, så skönt!! Det har varit några intensiva veckor, minst sagt...

Tack för alla gratulationer!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Det ser jättefint ut!!! :)

2010-12-13 @ 08:58:06
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-18 @ 01:15:12
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0