Snörapport

Tänkte delge ännu en snörapport från ett vitt Luleå där det ta mej tusan aldrig verkar sluta snöa! LESS LESS LESS på snön är jag! Okej om den liksom kom ner och låg där fint på backen och vägarna var plogade och man kunde välja om man vill pulsa sig fram genom ett par decimeter eller om man hellre är torr om fötterna när man kommer fram till vart man nu ska. Men, så är det inte. Det yr runt en massa snö hela tiden, och varje morgon är det oplogat och j__ligt kallt... 

Så, nu har jag gnällt av mig lite!

Detta är iallafall snöhögen utanför vårt sovrumsfönster idag:


Observera parkeringsskylten högst upp i högen... Man ser inte nån stolpe längre, utan bara själva skylten sticker upp.


Vi fick en julklapp i lördags, tack lillebror!! Eller ja, vi handlade för presentkortet vi fick i julas alltså...


Köpte tre fina Margrethe-skålar, mina gamla IKEA-vispskålar börjar ha gjort sitt...

Kommentarer
Postat av: Carro

Herregud va snö! Ja, det finns ju inget Grums Mark AB i Luleå som plogar rent och fint dygnet runt hint om att det är bättre att flytta tillbaka hem till Värmland :P



Kusin-kram!

2010-02-02 @ 21:13:23
URL: http://stylecarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0