Snörvel

Idag är jag hemma från jobbet. Förkyld. Suck.

Helgen har vi spenderat i Dalarna, hos Pers mamma och pappa! En intensiv helg, men ändå rätt lugnt och skönt på nåt vis! Vi har hunnit med att träffa en del av de vi gärna vill träffa när vi kommer hem, ätit god mat och slappat lite! Trist bara att jag blev så snuvig, men så är det. Igår när vi kom hem till Luleå igen så låg jag i soffan hela eftermiddagen och kvällen, och i morse var jag fortfarande lite krasslig så jag bestämde mig för att ta en lugn dag hemma (vilket jag egentligen tror man gör för sällan när man är sjuk...). Nu är jag iallafall piggare, har tagit en kort prommis här i området och fått lite frisk luft så nu är jag nog snart på g igen!

Tänkte faktiskt jag skulle ta mig lite tid till att planera lite mat, tycker det är himla bra med en veckomatsedel! Jag är ju rätt hungrig när jag kommer hem efter jobbet, så för mitt eget och omgivningens (läs: Pers) bästa så är det bra att det blir middag ganska omgående, innan blodsockerbergochdalbanan (långt ord) är helt nere i botten...

Förresten... Hit åker vi i augusti:



//Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ja man blir ofta förkyld i vintermörkret.

Men det ser härligt ut dit ni ska åka. Vart är det?

Jag hade gärna åkt iväg någonstans nu känner jag, någonstans där solen skiner!

Kram/ Elin

2010-02-09 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0