Trötter...

Usch vad jag varit trött idag! Det där med OS tar knäcken på mig, får ju lov att vara uppe så sent om kvällarna (ja, 23.00 är sent för mig...)! Ganska knäppt egentligen, för om nån vinner får man ju veta det direkt i tidningen dagen efter och om nån förlorar så behöver man ju ändå inte ha sett det.... Men det är iallafall gööörspännande att se Kalla svischa fram, Marcus Hellner knäcka norrmännen och Anja susa ner för backen! Å nu är det sprintstafett så det lär jag ju också se. Fast jag har andra saker som jag borde göra. Typ tvätta. Boka flygbiljetter. Scrappa. Nåja, imorrn får det bli!! (Undrar vad det är för OS-grenar då???)

Fick förresten en faktura idag, på en fortsättningsprenumeration på DN. Vi har haft DN på söndagar ett tag nu, tänkte att det kan ju vara mysigt! Men vi hinner ta mej tusan aldrig läsa tidningen! Dessutom är sporten uppochner vilket ju givetvis ställer till det för en av oss (inte mej....hihi). Vi har iaf bestämt att vi inte ska ha nån mer DN, och idag kom då den där fortsättningsfakturan. Med en text i stil med "Observera att utebliven betalning inte gäller som uppsägning, detta måste anmälas till vår kundservice". Problemet är bara att det är ju hur besvärligt som helst att säga upp nånting på internet! Man skulle säkert kunna beställa och köpa en hel paradis-ö på nätet om man skulle vilja, men att säga upp nåt är näst intill omöjligt! Man kan adressändra, göra paus, beställa annonser och gudvetallt, men inte säga upp. Då måste man maila till nån, ange kundnummer och allt och sedan invänta bekräftelse! En liten reflektion bara, men nu har jag iaf mailat DN...

Just det! Var på Buddy Holly med Brolle i lördags! Toppenbra var det, men tyvärr fick man inte fota nåt =(
Det var iallafall en kanonkväll, tills vi skulle gå hem. 30 minus. Mascaran frös på ögonfransarna, och sen tinade det igen när man kom in... snyggt...

Nej, nu har jag snart missat den där sprinten, bäst å kolla!!

kram kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsningar från Lina och Elin som festar ihop i Sthlm.

Vi har nog lika mycket snö som er i Lule.

Kram

2010-02-27 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0