Fjädrar

Snart är det påsk och här är det ingen som helst vårkänsla. Snö upp över öronen och ingen vår i sikte... Så, för att få lite påsk-feeling har jag släpat med Per ut i snön för att få fatt i lite påsk-ris att pynta med våriga gula fjädrar!

 

Själva risplockningen (säger man så??) gick till så här:


Det är rätt mycket snö kvar...undrar om det är borta till midsommar??


Pulsa pulsa pulsa




Helgen i Stockholm var mycket bra, supergod mat på Grill, bra Jerry Williams-show och en lagom dos shopping! Jag letade skor, hade tänkt hitta några jag skulle kunna ha typ nu. Jo just det. Det fanns bara ballerinas, remsandaler och ursnygga high-heels... Inte direkt nåt att leta påsk-ris med om jag säger så... Men en handväska och en topp blev det iallafall så jag är nöjd =)

Nu jobbar vi några dagar till, sen är det dags för långledigt! Skönt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!! Det var lite snö kan man säga, här är det snart borta. Glad Påsk önskar vi i Karlstad (vi åker till sommaren på måndag)Ska med Emelie och KSS på träningsläger i Spanien. Ska bli riktigt skönt. Kram till er båda

2010-03-30 @ 21:57:25
Postat av: Anonym

Hej igen, kanske ska skriva från vilken oxå, Kram igen från Carina & lilla E

2010-03-30 @ 21:58:42
Postat av: Jonna

Carina: Ja det var tur du skrev vem det var ifrån, jag känner ju så många Emelie i KSS... Hihi ;) Ses snart! Kram!!

2010-03-30 @ 22:00:22
Postat av: Therez

Du har fått en liten award i min blogg.



Trevlig påsk! Kram

2010-03-31 @ 15:21:54
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0