Projekten rullar vidare!

Idag är det deadline på garage-projektet. Per har renoverat, målat, byggt hyllor och fixat så det är jättefint i vårt garage, men nu tror jag att det får vara klart som det är. Annars kan han nog ägna ett par tre år åt att fundera ut fiffiga lösningar, sortera skruv osv. Men nu är det annat som påkallar uppmärksamhet. Till exempel tvättstugan ;)



Förmiddagen har vi ägnat åt att ta upp poolen som var så tjusigt nergrävd, blä blä blä! Så nu har vi en krater i trädgården istället - blir nog att fylla igen gropen och så gräs istället.



Dessutom pågår för tillfället ett miniprojekt i form av att sätta upp en handdukstork i badrummet. Ett snabbjobb trodde jag, men icke. Det ska kapas nån sladd, och borras, skruvas, silikonas osv.

Idag är det Mors dag! Grattis (eller vad man säger) mamma!! Jag råkar veta att det finns nån som kommer att uppvakta med nån liten present senare ;)  Vi ska ha Pers föräldrar, mormor och farfar på besök i eftermiddag, och fika!


Världens bästa mamma när vi var på besök i Falu Koppargruva förra helgen - hon, morbror och moster var här på besök och vi hade sight-seeing i området!

För övrigt är det inte ens en månad kvar till semestern, längtar!! Plus att det är lite dagar ledigt nu framöver, så himla skönt!!

Nu ska jag assistera i handdukstorksprojektet (läs:jag ska tala om vart den ska sitta...)!

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Sabina

Wow..nu haglar det av inlägg=) vad fint det blev i garaget! Idag fick jag en fin bukett rosor av Elliot "grattis e mosdag" sa han;)

2011-05-29 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0