Hej!

Det är jag som är Majken! Min mamma har fullt upp med mig just nu och hinner inte skriva så mycket här, men jag tänkte i allafall titta in och säga hej!

Jag föddes för snart 4 veckor sen, den 16/9. Jag tycker mest om att mysa på någons arm, eller att vara ute på promenad i vagnen. Skötbordet tycker jag också om att ligga på, där finns så mycket att titta på!

Jag växer som bara den, jag har redan gått upp snart ett kilo :) Min bästa tid på dygnet är mellan 22-01 ungefär, då vill jag gärna att någon går runt med mig så jag får titta på alla lampor.

Vi ses! Kram från Majken


Kommentarer
Postat av: Anna Sellner

Hej Majken! Vad roligt att äntligen få se dig! Jag hoppas att jag får träffa dig på riktigt snart! Du verkar vara en himla go tjej! Men ett tips, låt mamma sova på nätterna, hon behöver det! ;)

Stor kram!!

Anna

2011-10-14 @ 13:11:55
URL: http://annasellner.blogg.se/
Postat av: K

Finaste Majken! Vilken tur att just du kom :-)

Kram till er alla!

2011-10-16 @ 08:50:48
URL: http://Lyckligtliv.blogspot.com
Postat av: Sabina

Men du vilket gulligt underverk som kommit till er!! Och det låter ju som att hon utan problem kommer fixa tex skiftgång med sena arbetstider, röja på dansgolvet till sen timme och annat trevligt som man kan göra på nätterna :) Sov när hon sover är mitt tips! och låt nån annan sköta disk,städning etc. KRAM

2011-10-17 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0