Mera flytt...

Nu närmar det sig! Med stormsteg! En och en halv dag kvar på jobbet, sen är det slut på det. Torsdag kommer flyttfirman, fredag städar vi och lördag åker vi. Ojoj. Egentligen borde jag absolut inte sitta här och skriva ett inlägg, jag borde VERKLIGEN packa. Men jag ska. Snart.





Vi har en del grejjer....

Förresten, jag hittade mina skor igår!! Hurra!! De som jag tappade bort och som jag har ersatt med ett par nya (så nu har jag två par, fint!) Det var Per som hade lagt dem på fel ställe, såklart. De låg bland mina flip-flops, sandaler och ballerinaskor. Hallå liksom! Klart jag inte har letat där... =)

Nu, packa! Fast först fika med smarriga cafébullar som jag köpte med hem. Vi ska äta middag i stan lite senare, med en kompis som är uppe i Luleå. Och då måste jag ju ha mellis för att överleva tills dess!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0